2010. szeptember 7., kedd

Elég! + acapelle Ref.

Hahó :)

Ezt a szöveget már júniusban megosztottam veletek, de most hozzá csapom a refjét acapellában. :) Egyetlen egyszer énekeltem fel:D szóval nem tudtam mi közül kiválasztani a legjobbat.. :) SZÓVAL NE SZÁMÍTSATOK HUH DE JÓRA! :D
Ezeket azért töltöm fel, hogy a dalnak el tudjátok képzelni a dallamát.. így a szövegnek nincs annyira "vers" hatása :)

Link : http://soundcloud.com/klaumusic/klau-eleg-acapella

SZöveg:

mért? mért kell mindig
ugyan azt átélnem??
mért? mért kell mindig
ugyan azt éreznem

ha valami bánt
mért emlegeted?
csak fájdalmat okozol
ezzel nekem

mindig csak kínozol
s már gyötör az érzés
1 könnycsepp csordul arcomon
lásd mit tettél!

Ref:

Elég! elég az életből
nekem már nem kell több
ebből a légkörből!
kiszívja a vérem
s örökké érzem az űrt
mi rég össze gyűlt!
Elég! elég az életből
nekem már nem kell több
ebből a légkörből!
kiszívja a vérem
s örökké érzem a bűnt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése