2010. november 23., kedd

Dallam a szívem!

újabb dalszöveg.. :) mint már régebben ígértem.. a szövegekhez 1-1 kis részletet is linkelek.. ma felénekeltem a dalt.. bár még mindig beteg vagyok.. de demonak jó így is :)
nem teljes a szöveg! és 1-2 részről hiányzik a verse..nem azért mert nincs még kész.. csak nem akarom az egészet megmutatni :)) írjatok véleményeket!!!! a kész dalt hamarosan hallhatjátok!:)
Hallgassátok..olvassátok!

Kérdezzetek!:)
http://www.formspring.me/Klau1994


A szöveg:

Túl szép volt minden perc,
el vakultunk a fénytől
a szavakban nincs érzelem
így magány lett a létből

sok éve együtt már..
felhőtlen minden
egy rakás emlék vár
el tűnt a mély ködben

egy dal a mélybe ránt
s elveszek én is benne
mi történt engem nagyon bánt
a szívem ketté törted

...--...


Ref:
Egy dallam most a szívem
a vágy el tűnik benne
ártatlan emlékek
több ezernyi képen
szép volt de véget ért
s elfeledjük egymást
a kotta szét folyt
s vérző dallá vált..
..

Klau - Dallam a szívem. REF DEMO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése