2010. december 25., szombat

Minden Csók vs. Kell Még!

Tegnap Szőke küldött egy új zenei alapot. megírtam r a Kell még. című dalt.. érzem rajta hogy át kell írnom mert én sem nagyon értem.. :D nem rég elkezdtem magamnak dúdolgatni.. meg írkálni szövegeket.. és amit leírtam passzolt ehhez az alaphoz. :) így lett a minden csók.. jelen pillanatban a minden csók nálam nyert.. de döntsetek ti!!
Melyik szöveget énekeljem fel az alapra??
Minden Csók vs. Kell még!
a voksokat ide válrom www.twitter.com/Klau1994 :)

a szövegek!!:) /a szöveget, mint mindig.. most sem teljes verzióban rakom ki!!/
:
_______________________________________________________________________

Kell még:

fájnak a percek
ahogy telnek nap nap után
elsárgult a lelkem
nincs ki haza vár

eltűnt a ködben
az a szép napsugár
ki csordul a könnyem
ha gondolok rád

Ref:
Kell még, hogy itt legyél
a szó ki marja a szívem
a láng szép lassan elalszik
eltört minden miben hittem
nem kell nekem senki más
te vagy kit szerettem
mért kell menned?
mi lesz így velem?

egyszer én is lábra állok
de most úgy fáj még minden
új szerelemre várok
de még tiéd a szívem
...

_________________________________________________

Minden Csók :

Álmokból épült fel
nem ismertük egy mást
csak egy apró kis jel
ami régen ránk talált

de most elmennél, itt hagynál
csak az emlékek élnek
szívem veled vív csatát
maradj velem még kérlek!


Ref:
minden csók
amit adtál, csak a szívemben él
váratlan fordulat
tört.. mindent ketté
úgy érezném még
ahogy újra hozzám bújsz
az illatod, a csókjaid,
minden mást eltarolt

szavak s az életem
elvetted mindenem
nincsenek válaszok
hiába kérdezek

1 megjegyzés: